Webové stránky, online obchod a pravidlá ochrany osobných údajov

Definícia podmienok

  • Online obchod, ďalej v pravidlách označovaný ako „obchod“ alebo „webová stránka“ alebo „webová stránka“ – webová stránka dostupná na www.sadenicejahod.sk a ďalšie webové stránky spoločnosti TOP-PLANT, prostredníctvom ktorých si zákazník môže kúpiť tovar od Predávajúceho. .

Predávajúci – TOP – ZÁVOD Woroch, adresa: F. Krygiera 1, 71-001 Szczecin, REGON 220815312, NIP 5850203086, EU VAT PL5850203086, kontaktné telefónne číslo (+48) 666 816 085, správu je možné zaslať prostredníctvom kontaktného formulára na záložke „Kontakt“

Zákazník – fyzická osoba, ktorá má najmenej 13 rokov a ak táto osoba nemá 18 rokov, na registráciu v obchode a uzavretie kúpno-predajnej zmluvy je potrebný súhlas jej zákonného zástupcu, pokiaľ nemá všetky možnosti právnych transakcií, organizačná jednotka, ktorá nie je právnickou osobou, ktorej osobitné ustanovenia priznávajú právnu subjektivitu a ktorá zadáva alebo má v úmysle zadať objednávku alebo využiť iné služby online obchodu (vrátane spotrebiteľa vymedzeného v článku 221 Zákon). 1964 23. apríla Občiansky zákonník, roč. Y. 2014, bod 121, právny vestník, v platnom znení).

Strana / strany – strany kúpnej zmluvy uzatvorenej prostredníctvom Obchodu, tj. Zákazník a Predávajúci kupujúci Tovar.

Kúpna zmluva – zmluva o predaji tovaru ponúkaného v obchode, uzavretá po prijatí objednávky zákazníka obchodom.

Tovar – hnuteľné veci v obchode, na ktoré sa vzťahuje kúpna zmluva.

Cena – Cena Tovaru zobrazená na webových stránkach Obchodu je uvedená v poľských zlotých vrátane dane za tovar a služby (DPH).

Registračný formulár – služba dostupná na webových stránkach obchodu, prostredníctvom ktorej si zákazník zadaním svojich osobných údajov vytvorí užívateľský účet, pomocou ktorého môže nakupovať Tovar v obchode a skontrolovať stav platby a objednávky.

Objednávkový formulár – služba dostupná na webovej stránke obchodu, ktorá umožňuje Zákazníkovi kúpiť Tovar v obchode.

Miesto plnenia Zmluvy – miestom dodania Tovaru zakúpeného prostredníctvom Obchodu je územie Poľskej republiky, výnimočne – druhá strana, s predchádzajúcim súhlasom Predávajúceho.

Podmienky – tieto podmienky internetového obchodu, ktoré určujú pravidlá kúpnych zmlúv uzavretých medzi zmluvnými stranami prostredníctvom komunikácie na diaľku a pravidlá používania obchodu zákazníkmi.

  • Zákon – v súlade s tým ustanovenia občianskeho zákonníka z roku 1964. 23. apríla (článok 380 zákona z roku 2016 v znení neskorších predpisov), 2014 30. mája zákon o právach spotrebiteľa (článok 827 vestníka zákona z roku 2014 v znení neskorších predpisov)) a Zákon z 29. augusta o ochrane osobných údajov (zákon z roku 2016, článok 922) a zákon z 16. júla o telekomunikáciách (zákonný vestník 2016, položka 1489).

Spotrebiteľ – spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá vykonáva zákonné transakcie s podnikateľom, ktorý priamo nesúvisí s jeho obchodnou alebo profesionálnou činnosťou (článok 221 Občianskeho zákonníka).

Zmluva na diaľku – zmluva uzavretá so spotrebiteľom ako súčasť organizovaného systému predaja na diaľku bez fyzickej účasti strán a využívajúca jeden alebo viac prostriedkov diaľkovej komunikácie (vrátane) pred uzavretím zmluvy (článok 2 zákona) o právach spotrebiteľa). ).

Zmluva uzatvorená mimo prevádzkových priestorov – zmluva so spotrebiteľom:

súčasne s fyzickou prítomnosťou strán na inom mieste ako v obchodných priestoroch konkrétneho podnikateľa,

prijatie ponuky predloženej spotrebiteľom za okolností uvedených v písmene a). a

v obchodných priestoroch individuálneho podnikateľa alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie bezprostredne po nadviazaní individuálneho a osobného kontaktu so spotrebiteľom na inom mieste ako v obchodných priestoroch konkrétneho podnikateľa za súčasnej fyzickej prítomnosti strán,

počas cesty organizovanej podnikateľom, ktorej účelom alebo účinkom je podpora alebo uzatvorenie zmlúv so spotrebiteľmi; (Oddiel 2 zákona o právach spotrebiteľa).

Všeobecné ustanovenia

  1. Internetový obchod www.sadenicejahod.sk spravuje Predávajúci, prostredníctvom ktorého sa Tovar zahrnutý v jeho ponuke predáva online.

Informácie poskytované na webových stránkach o Tovare a jeho cenách sa týkajú iba internetového obchodu www.sadenicejahod.sk.

Obchod je otvorený 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Z tohto dôvodu sa môže stať, že Tovar objednaný zákazníkom bol v ten deň už predaný. Obchod informuje o situácii a kontaktuje Zákazníka ohľadne čiastočného vykonania objednávky alebo jej zrušenia na žiadosť Zákazníka.

Podmienkou využívania služieb obchodu je prečítať si a akceptovať tieto Podmienky. Zadaním objednávky zákazník súhlasí s obsahom Podmienok.

Klient musí dodržiavať všetky ustanovenia nariadení.

Pravidlá definujú základné pravidlá pre uzatváranie kúpnych zmlúv medzi predávajúcim a zákazníkom pomocou prostriedkov komunikácia na diaľku a práva a povinnosti zákazníka a predávajúceho.

Pravidlá sú bezplatne dostupné na webových stránkach Obchodu a sú určené pre všetkých zákazníkov Obchodu.

Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto pravidlá bez uvedenia dôvodu. Zákazník je zodpovedný za kontrolu vykonaných zmien. Použitie zmenených Pravidiel ich zverejnením v Obchode sa rovná súhlasu Zákazníka s týmito zmenami.

Zákazníci si môžu kúpiť tovar v obchode bez ohľadu na to, či sa zaregistrovali pomocou a vyplnenia registračného formulára a vytvorenia profilu.

Hlavnou podmienkou uskutočnenia efektívnej objednávky je to, že zákazník uvedie presné a pravdivé údaje o adrese uvedené v registračnom formulári, ako aj telefónne číslo alebo e-mailovú adresu, na ktorú je možné zákazníka kontaktovať z webovej stránky obchodu.

Obchod si vyhradzuje právo robiť chyby na webových stránkach online obchodu z technických dôvodov, ako aj z dôvodov mimo kontroly predávajúceho a právo odmietnuť alebo obmedziť predaj akéhokoľvek tovaru zákazníkovi bez uvedenia dôvodov.

PODMIENKY NA UZATVORENIE OBCHODNEJ DOHODY A OBMEDZENIA OBJEDNÁVKY

K uzavretiu kúpno-predajnej zmluvy medzi zákazníkom a predávajúcim dôjde po tom, čo zákazník uskutoční objednávku prostredníctvom objednávkového formulára na webovej stránke obchodu www.sadenicejahod.sk, ako aj telefonicky.

Objednávka bude spracovaná pod podmienkou, že je možné produkt kúpiť v sklade obchodu. Pokiaľ niektorý z tovarov zahrnutých v objednávke nie je k dispozícii, je Zákazník informovaný o stave objednávky telefonicky alebo e-mailom a rozhodne o spôsobe jej realizácie (čiastočná realizácia, predĺženie čakacej doby, zrušenie objednávky). celá objednávka).

Pred odoslaním objednávky má zákazník možnosť skontrolovať a prípadne upraviť všetky údaje (napr. Údaje zákazníka, spôsoby platby, ako aj rozsah a množstvo objednávky) v štádiu jej odoslania.

Zmluva o predaji Tovaru ponúkaného v obchode je uzavretá po tom, čo obchod prijme objednávku zákazníka pomocou objednávkového formulára, platnej objednávky, čo znamená, že zmluva v danom okamihu nadobúda platnosť.

Všetky informácie na webových stránkach Obchodu týkajúce sa Tovaru, vrátane cien, nie sú ponukou v zmysle čl. Článok 66 Občianskeho zákonníka. Výzva na uzavretie zmluvy podľa článku 66 CPC. § 71 Občianskeho zákonníka.

Obchod www.sadenicejahod.sk predáva tovar online 24 hodín denne, 7 dní v týždni a objednávky uskutočňované v piatok, sobotu, nedeľu a vo sviatok budú spracované najskôr nasledujúci pracovný deň.

SCHVÁLENIE ZMLUVY

  1. Po zadaní objednávky Obchod okamžite potvrdí jej prijatie a zároveň prijme objednávku na vykonanie. Potvrdenie prijatia objednávky a jej prijatie sa vykonáva zaslaním e-mailu Zákazníkovi na e-mailovú adresu Zákazníka uvedenú v čase uskutočnenia objednávky. E-mail obsahuje vyhlásenia Predávajúceho o prijatí objednávky a jej prijatí na realizáciu, ako aj potvrdenie o uzavretí kúpnej zmluvy. Po prijatí vyššie uvedeného e-mailu listom zmluvné strany uzavrú kúpnu zmluvu.

Potvrdenie objednávky obsahuje najmä: základné údaje o objednávke uskutočnenej zákazníkom, vrátane identifikačných údajov obchodu, adresy, na ktorú môže zákazník podať reklamáciu, ceny doručenia, spôsobu a dátumu platby, spôsobu a dátumu dodania Tovaru.

Objednávka zákazníka, ktorá po dobu 3 dní nereaguje na dopyt obchodu týkajúce sa zadanej objednávky e-mailom alebo neodpovie na ním uvedené telefónne číslo pri zadávaní objednávky, bude považovaná za neplatnú a bude odstránená z databázy objednávok. .

Uzavretý, zabezpečený a uzavretý obsah kúpnej zmluvy bude odovzdaný Zákazníkovi uvedením týchto Pravidiel na webovej stránke obchodu a zaslaním e-mailu. List zákazníkovi. Obsah kúpnej zmluvy je dodatočne zaznamenaný a zabezpečený v IT systéme obchodu.

Údaje poskytnuté zákazníkom v rámci objednávky sa ukladajú a spracúvajú v Obchode v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (Legislatívny vestník 2016, položka 922).

Zadané osobné údaje poskytuje Zákazník dobrovoľne a je potrebný súhlas so spracovaním objednávky Obchodom za účelom dokončenia objednávky. Zákazník je zodpovedný za poskytnutie nepravdivých údajov.

Predloženie osobných údajov požadovaných v objednávkovom formulári alebo registračnom formulári znamená súhlas Predávajúceho so spracovaním osobných údajov Zákazníka za účelom splnenia kúpno-predajnej zmluvy, ako aj na právne oprávnené účely Správcu údajov v súlade s čl. 23 sek. 1 bod 5 sek. Článok 4 zákona o ochrane osobných údajov.

Predávajúci je správcom osobnej databázy úložiska obchodu rs. Správca môže na základe písomnej dohody poveriť iný subjekt, aby spracovával osobné údaje Používateľa za účelom poskytovania služieb poskytovaných Správcom. Správca údajov neposkytuje osobné údaje zákazníkov žiadnym iným príjemcom v umeleckom zmysle. 7 Položka 6 zákona o ochrane osobných údajov. Každý zákazník registrovaný v obchode má právo na prístup k ním poskytnutým informáciám, ktoré sú osobnými údajmi v zmysle umenia. Článku 6 a ich doplnením má navyše právo na kontrolu spracúvania ním poskytnutých informácií formovaním osobných údajov v súlade s vyššie uvedenými zásadami. Zákon zahŕňa najmä právo vzniesť odôvodnenú námietku proti spracovaniu údajov a odvolať súhlas so spracovaním údajov na marketingové účely.

Zákazník môže dobrovoľne súhlasiť so zasielaním obchodných informácií od predávajúceho na e-mailovú adresu alebo telefónne číslo, ktoré poskytne predávajúci. Takýto súhlas sa vzťahuje aj na použitie automatizovaných volacích systémov na účely priameho marketingu, ako je ustanovené v článku 2. 172 ods. 2004 16. júla Článok 1 zákona o telekomunikáciách (Vestník zákonov 2016, článok 1489).

CENA TOVARU

Všetky ceny Tovaru zverejnené na webových stránkach Obchodu zahŕňajú DPH. Ak je zákazník registrovaný pre DPH v Európskej únii, môže predávajúci vystaviť faktúru s nulovou sadzbou DPH.

Cena uvedená vedľa Tovaru nezahŕňa informácie o nákladoch na doručenie, o ktorých je Zákazník informovaný v súlade s ustanovením §3

Obchod si vyhradzuje právo meniť ceny Tovaru bez uvedenia dôvodu, prevádzkovať a rušiť reklamné kampane a výpredaje alebo ich meniť. Vyššie uvedené právo nemá vplyv na ceny Tovaru v objednávkach uskutočnených pred dátumom účinnosti zmeny ceny, reklamných kampaní alebo podmienok predaja.

Akcie, zľavy a zľavy sa nemôžu kombinovať, pokiaľ nie je v pravidlách inzercie dohodnuté alebo uvedené inak.

Na predaj je určené obmedzené množstvo Tovaru vrátane propagačného predaja a predaja a objednávka sa vybavuje spôsobom, ktorým Obchod prijíma prijaté a potvrdené objednávky tohto Tovaru, až do vyčerpania zásob tejto formy predaja.

Informácie o cene poskytované na webových stránkach sú povinné od chvíle, keď zákazník dostane e-mail. List potvrdzujúci, že Obchod prijal objednávku. Táto cena sa nezmení bez ohľadu na zmeny cien v obchode, ktoré sa môžu pri jednotlivých položkách vyskytnúť.

Výrobok

  1. Obchod zverejňuje všetky informácie o základných vlastnostiach Tovaru, vrátane ceny, na webovej stránke obchodu www.sadenicejahod.sk, vedľa popisu Produktu.

Ak Tovar nie je k dispozícii (použitý alebo inak), Obchod zverejní o ňom príslušné informácie na webovej stránke Obchodu alebo bude produkt z webových stránok Obchodu odstránený.

V prípade, že Obchod po prijatí objednávky Zákazníka poskytne informácie o nedostupnosti Tovaru alebo z akýchkoľvek iných dôvodov nebude môcť túto objednávku splniť, bude mať právo odstúpiť od kúpno-predajnej zmluvy do 7 dní od dátum uzavretia. V takejto situácii, ak Zákazník zaplatil za Tovar, Obchod vráti Zákazníkovi cenu zaplatenú za Tovar okamžite, najneskôr však do 10 dní od zrušenia zmluvy o obchode. Obchod vráti peniaze rovnakým spôsobom platby, aký zvolil a použil zákazník, pokiaľ zákazník nesúhlasí s iným spôsobom vrátenia peňazí.

v prípade uvedenom v 3 Zákazník má tiež možnosť rozhodnúť sa predĺžiť čas vykonania objednávky z dôvodu čakania na chýbajúci tovar, nahradiť chýbajúci tovar iným alebo zrušiť celú objednávku.

Obchod si vyhradzuje právo na zmenu Tovaru, dodanie nového Tovaru v ponuke obchodu. Tieto práva neovplyvňujú objednávku, ktorá už bola odoslaná a prijatá.

Obchod predpokladá, že vzhľad Tovaru prezentovaného a zobrazeného na fotografiách sa môže mierne líšiť od skutočnosti. Poskytnuté fotografie produktov majú iba informačný charakter.

Termíny a spôsob dodania

  1. Objednávky sú vybavované okamžite, nepretržite, okrem štvrtkov, piatkov a štátnych sviatkov. Štvrtok a piatok nie sú zahrnuté do dní prepravy z dôvodu povahy predávaných výrobkov (odoslanie tovaru v piatok by zanechalo tovar v sklade prepravcu, čo by výrazne ovplyvnilo kvalitu dodávaných výrobkov).

Dopravca je zodpovedný za včasné doručenie zásielok. Obchod nemá žiadny vplyv a nie je zodpovedný za oneskorenia alebo nedoručenie tovaru a straty, ktoré vzniknú dopravcom, ako aj za oneskorenie doručenia spôsobené nesprávnou alebo nepresnou adresou uvedenou zákazníkom. Zakaždým, keď obchod vyvinie všetko úsilie, aby využil služby spoľahlivých a overených spoločností.

V prípade poškodenia zásielky musí Zákazník uplatniť reklamáciu r eport, ktorý dostane od dopravcu na požiadanie. To je nevyhnutný predpoklad pre vybavenie sťažnosti na zavinenie dopravcu. Rovnako sa odporúča, ak je to možné, poškodenú zásielku odfotiť.

Zásielky sa odosielajú zákazníkovi od pondelka do utorka, aby sa predišlo odstávkam živých rastlín v sklade dopravcu (víkend).

Dátum dodania zákazníkovi do 2 pracovných dní, okrem štátnych sviatkov a dní, ktoré nie sú uvedené v § 6 bod 5, pokiaľ Obchod neurčil v popise Tovaru alebo pri zadávaní objednávky kratšiu dobu.

Dodacia lehota tovaru závisí od spôsobu platby zvoleného zákazníkom a počíta sa takto:

  • bankovým prevodom, elektronickou platbou alebo kreditnou kartou – odo dňa pripísania na bankový účet Predávajúceho alebo na bežný účet,

na dodanie tovaru v hotovosti – odo dňa kúpno-predajnej zmluvy.

  1. V prípade osobného odberu: Termín prípravy tovaru na odber u zákazníka je 1 pracovný deň alebo kratšia doba stanovená Obchodom. Zákazník bude dodatočne informovaný o pripravenosti Tovaru na vyzdvihnutie v predajni zaslaním príslušného e-mailu. List na e-mailovú adresu zákazníka uvedenú pri rezervácii alebo telefonicky.

Je dôležité, aby si zákazník pri preberaní spolu s Tovarom skontroloval stav zásielky. V prípade poškodenia alebo manipulácie s obalom by mal byť prítomný kuriér, malo by byť vypracované oznámenie o poškodení a bezodkladne zaslané predajcovi s každou reklamáciou.

Všetky objednávky spracováva Obchod v poradí, v akom boli prijaté, až do vypredania zásob.

Doklad o kúpe (faktúra s DPH alebo daňový doklad) je priložený ku každej zásielke obsahujúcej Produkt. Ak je zmluvná strana platcom DPH a chce dostať faktúru, mala by o nej zaslať Predávajúcemu príslušné informácie, zvoliť príslušnú možnosť vo formulári a poskytnúť potrebné podrobnosti.

Preprava a príprava objednávok sa zvyčajne začínajú prvý marcový deň (1. marca), záleží to však od počasia a príchodu jari.

FORMY PLATBY A DODÁVKY

Potom, čo zákazník dostane potvrdenie ponuky e-mailom. Poštou sa proces vybavovania objednávok začína v obchode.

Kým zákazník nezaplatí celú dlžnú sumu za objednaný Tovar, zostáva majetkom Obchodu.

Obchod ponúka a poskytuje zákazníkovi nasledujúce spôsoby platby:

  • Platba bankovým prevodom

platba v hotovosti pri osobnom výbere,

platba cez PayU a Przelewy24, Paypal,

Platba v hotovosti prepravcom v čase dodania. Obchod si vyhradzuje právo zmeniť konkrétny spôsob platby v konkrétnom prípade z dôvodu technických problémov pri implementácii konkrétneho spôsobu platby.

  1. Pokiaľ si Zákazník zvolí spôsob platby vo forme platby vopred bankovým prevodom, platba za objednaný Tovar je účtovaná vopred, čo znamená, že objednaný Tovar je odoslaný po prijatí platby. Pokiaľ nebude platba prijatá na bankový účet Predávajúceho do 7 dní od predloženia potvrdenia objednávky, bude objednávka zrušená. Platby bankovým prevodom by sa mali uskutočňovať iba na bankový účet predávajúceho

Názov prevodu by mal obsahovať číslo objednávky, ktoré ste dostali pri potvrdení transakcie.

V prípade platby cez PayU je platba za Tovar účtovaná vopred, čo znamená, že objednaný Tovar je odoslaný po prijatí platby. Pokiaľ nebude platba prijatá na bankový účet Predávajúceho do 7 dní od predloženia potvrdenia objednávky, bude objednávka zrušená.

Náklady na doručenie hradí zákazník (tj poplatky za dopravu, dodanie a poštové služby) a pripočítavajú sa k hodnote objednávky zákazníka. Cena dodania je zákazníkovi uvedená vždy pred uskutočnením objednávky. Výška nákladov závisí od spôsobu doručenia a spôsobu platby zvoleného zákazníkom – ak je vybratá možnosť „Hotovosť“, k cene doručenia by sa malo pripočítať 5,00 PLN.

Pri uskutočňovaní objednávky zákazník akceptuje náklady na doručenie uvedené v pravidlách, vrátane prípadov, keď zákazník prejaví vôľu zaviazať sa na základe kúpnej zmluvy.

Osobný odber Tovaru od Zákazníka je bezplatný. Možný osobný odber na adrese: ul. F. Krygiera 1, 71-001, Štetín, Poľsko

PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  1. V súlade s 30. májom 2014 Podľa ustanovení zákona o právach spotrebiteľov (bod 827 zákona z roku 2014), má spotrebiteľ do 14 (štrnástich) dní od prijatia objednaného tovaru právo na zrušenie vzdialenosti uzavrieť zmluvu a vrátiť tovar bez uvedenia dôvodov a bez vzniku nákladov v súlade s čl. 33, čl. Článok 34 ods. 2 a článok 35 zákona o právach spotrebiteľa. Právo na odstúpenie od zmluvy uvedené v tomto odseku sa vzťahuje iba na predaj spotrebiteľom, a preto sa uplatňuje iba na kúpne zmluvy uzatvorené na diaľku so spotrebiteľom v súlade s ustanoveniami Občianskeho zákonníka.

Zákazník môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy zaslaním písomného vyhlásenia o odstúpení od zmluvy na nasledujúcu adresu: „TOP – ZÁVOD Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Štetín, Poľsko. Zákazník má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy, a to aj na príklade odstúpenia od zmluvy uvedenom v prílohe 2 zákona o právach spotrebiteľa.

Štrnásťdňová lehota na odstúpenie od zmluvy sa počíta od dátumu, keď zákazník prijal tovar alebo kedy bol tovar prijatý tretími stranami, ktoré nie sú určené zákazníkom. V prípade objednávky obsahujúcej veľké množstvo tovaru, ktorý je dodávaný samostatne, v dávkach alebo v častiach do 14 (štrnástich) dní od dátumu zakúpenia posledného tovaru, dávky alebo jeho časti. Na splnenie tejto podmienky postačuje zaslať predávajúcemu informácie o uplatnení práva zákazníka na odstúpenie od zmluvy pred lehotou na odstúpenie.

Zákazník je povinný vrátiť tovar do predajne na nasledujúcu adresu, okrem zásielky uvedenej v bode 2: HORNÁ – ZÁVOD Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Štetín, Poľsko, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď Zákazník odstúpi od zmluvy o predaji tovaru. Na dodržanie termínu stačí vrátiť Tovar pred termínom.

Po ukončení diaľkovo uzatvorenej zmluvy o predaji Tovaru sa zmluva považuje za neplatnú a Zákazníkovi budú vrátené platby vykonané Zákazníkom bez nákladov na doručenie (s výnimkou ďalších nákladov vyplývajúcich zo spôsobu doručenia zvoleného Zákazníkom, s výnimkou najlacnejšia štandardná metóda). predávajúci). To, čo strany predložili, sa vráti v nezmenenej podobe.

  1. Vzájomná výhoda by mala byť vyplatená okamžite, najneskôr do štrnástich (14) dní odo dňa, keď Predávajúci prijme vyhlásenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy. Obchod vráti cenu rovnakým spôsobom platby, aký použil zákazník, pokiaľ zákazník nesúhlasí s iným spôsobom vrátenia peňazí.

Obchod môže zadržať platby prijaté od zákazníka, kým sa produkt nevráti, alebo kým zákazník nepredloží doklad o vrátení, podľa toho, čo nastane skôr.

Zákazník zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru v dôsledku používania Tovaru spôsobom, ktorý presahuje rámec nevyhnutný na určenie povahy, vlastností a funkčnosti Tovaru. Obchod si vyhradzuje právo – pri vrátení takéhoto tovaru možnosť požadovať zodpovedajúce zníženie ceny tovaru, berúc do úvahy vrátenie zákazníkovi.

Všetky otázky týkajúce sa uplatnenia práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy na tovar je potrebné adresovať priamo na adresu info@sadenicejahod.sk.

Tovar vrátený zákazníkom by mal byť zabalený vhodným spôsobom, aby sa zabezpečilo, že počas prepravy nedôjde k poškodeniu. Pokiaľ je to možné, mal by byť tovar zabalený v pôvodnom obale. Tovar by sa mal vrátiť so všetkým príslušenstvom a príslušenstvom, ako aj s dokladmi vydanými v čase predaja a, pokiaľ je to možné, s dokladom o predaji (daňový doklad alebo faktúra) na adresu predávajúceho „TOP – ZÁVOD Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Štetín, Poľsko.

Priame náklady na vrátenie Tovaru, teda náklady na zabalenie a vrátenie tovaru súvisiace s odstúpením od zmluvy, znáša vždy Zákazník.

Kupujúci nemá právo odstúpiť od zmluvy o tovare pri zmluvách, ktorých predmetom je:

  • položka, ktorá sa rýchlo zhoršuje alebo má krátku trvanlivosť (napr. Živé sadenice rastlín, ktoré sa majú vysadiť ihneď po obdržaní balíka) (článok 827 zákona z 24. júna 2014, článok 38 ods. 4);

vec dodávaná v zapečatenom obale, ktorú nie je možné po otvorení obalu z dôvodu ochrany zdravia alebo hygieny otvoriť, ak bol balík po dodaní otvorený;

predmety, ktoré sú svojou povahou neoddeliteľne spojené s inými vecami po dodaní (napríklad živé sadenice rastlín, ktoré by mali byť vysadené ihneď po dodaní, tj Y. neoddeliteľne spojené so zemou) (zákon z 24. júna 2014, článok 827, čl. 38 (6));

a ďalšie prípady súvisiace s právnou úpravou.

VADY TOVARU, ZODPOVEDNOSŤ ZA ZÁRUKU

  1. Všetky produkty ponúkané v obchode sú nové, bez fyzických a právnych vád a legálne umiestnené na poľskom trhu.

Predávajúci musí poskytnúť zákazníkovi tovar bez vád.

Na základe záruky Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi za fyzické alebo právne vady Tovaru zakúpeného týmto Zákazníkom v rozsahu uvedenom v roku 2014. 30. mája V ustanoveniach zákona o právach spotrebiteľa a občianskeho zákonníka.

Pre vylúčenie pochybností sa uvádza, že žiadne z ustanovení týchto Pravidiel neobmedzuje práva Klienta podľa ustanovení zákonov platných na danom území Poľskej republiky. V prípade takýchto ustanovení sa uplatňujú ustanovenia zákonov platných na území Poľskej republiky, najmä občianskeho zákonníka a zákona o právach spotrebiteľa.

V prípade vady Tovaru má Zákazník právo využiť svoju záruku v súlade s ustanoveniami Občianskeho zákonníka, napríklad uplatnením reklamácie.

Základom reklamácie môže byť okrem iného dodanie objednaného produktu, nesprávne vybavenie objednávky alebo dodanie nesprávneho množstva tovaru.

S právom na uplatnenie reklamácie môžete vyplniť REKLAMAČNÝ FORMULÁR na webovej stránke alebo napísať reklamáciu a vrátiť ju spolu s inzerovaným Tovarom a pokiaľ je to možné, predložiť doklad o kúpe (potvrdenie alebo faktúru na adresu: TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, 1 F. Krygiera Street, 71 – 001 Štetín, Poľsko). Zákazník v reklamačnom formulári okrem iného uvedie vaše očakávania týkajúce sa spôsobu plnenia povinností predávajúceho (podľa článku 560 Občianskeho zákonníka).

Predávajúci si vyhradzuje právo na reklamačnú lehotu 14 dní (štrnásť pracovných dní) od okamihu prevzatia Tovaru od Zákazníka a zaväzuje sa informovať Zákazníka o vykonaných krokoch.

Na predaj nie spotrebiteľovi, s výnimkou článkov 556-576 občianskeho zákonníka.

Porušenia alebo nezrovnalosti súvisiace s objednávkou je potrebné nahlásiť do 2 dní od prijatia zásielky s tovarom.

Záruka a právo na odstúpenie neplatia, ak bol výrobok ovplyvnený mechanickým poškodením vonkajšieho pôvodu. Pred vyzdvihnutím zásielky od kuriéra by ste preto mali vždy skontrolovať, či sa počas prepravy nepoškodil obal. Venujte zvláštnu pozornosť stavu remienkov alebo pečatí pripevnených na obale. Ak je obal poškodený alebo sú porušené plomby (pásky), neprevezmite obal a pripravte si pred kuriérom škodový protokol a čo najskôr sa obráťte na predávajúceho, aby vec objasnil. Kontrola zásielky pri dodaní je nevyhnutným predpokladom na zohľadnenie akýchkoľvek nárokov zákazníka na poškodenie alebo krádež počas prepravy.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Uznanie jednotlivých ustanovení týchto ustanovení za neplatné alebo neúčinné v súlade s postupom ustanoveným zákonom nemá vplyv na platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení. Neplatné ustanovenie bude nahradené pravidlom najbližším k cieľom neplatného ustanovenia a všetkých týchto predpisov.

Predávajúci nezodpovedá za poštové servery, ktoré spracúvajú e-maily zákazníka. E-mailové správy od predávajúceho na e-mailovú adresu zadanú zákazníkom, blokovanie správcov a e-maily odosielané predávajúcim. Odstráňte a zablokujte správy nainštalované používateľom. Zákazník.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za transakcie uskutočnené neoprávnenými tretími stranami, ktoré získali prístup k účtu zákazníka v obchode v dôsledku straty alebo zverejnenia prihlasovacieho mena alebo hesla zákazníka v takomto účte.

V prípade sporu medzi stranami má zákazník možnosť uplatniť mimosúdne postupy vybavovania sťažností a nápravy.

Na záležitosti, ktoré nie sú regulované na webových stránkach obchodu, sa vzťahujú ustanovenia poľského práva, najmä akty uvedené v predpisoch.

×